Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

ΓΙΑΤΙ

Γιατί  2/10/2015


Πόσο δύσκολο είναι το σούρουπο
 όταν αναζητάς την αλήθεια της αγάπης, 
 όταν ψάχνεις γιατί μ αγαπάς
 τι μου χρωστάς, 
τι έχω κάνει για εσένα. 
 Γιατί χιλιάδες γιατί γιατί, 
εσύ  εγώ αφού μας αγαπάνε άλλοι, 
κοιτώ μέσα από την νύχτα
 και βλέπω κάτι χρυσογάλαζα 
φτερά μακριά αγγέλου.  
Ίσως ίσως κάποιου Θεού,
ίσως λάθος που η φύση παίζει
με την αναμονή της ποιο γλυκιάς πίκρας,
μια κουταλιά το γιατί 
είναι ένα δηλητήριο,
 που ούτε με χιλιάδες καραβάνια  έρωτα
 δεν μπορεί να μας βάλουν στο δρόμο 
της ξεχωριστής αγάπης. 
Γιατί  όταν τα όνειρα σκορπανε 
στιγμές ευτυχίας, 
γιατί όταν η σκέψη γελά
 με κρυφές πονηρές ιδέες,
 γιατί όταν δεν αγαπάμε θυμώνουμε,
 γιατί  το δηλητήριο μπορεί να σκοτώσει, 
 γιατί ο θάνατος δεν μας νοιάζει,  
γιατί  έχω συνέχεια εσένα στο μυαλό μου,
 γιατί  όταν σε σκέφτομαι ο κόσμος χάνεται, 
γιατί   γιατί γιατί  ,  ειλικρινά δεν ξέρω γιατί,
 σ αγαπώ ίσως γιατί 
 μ αγαπάς κι εσύ, 
γιατί έτσι ...

ΠΟΙΗΤΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ

ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΜΑΡΙΑ ΓΚΕΡΤΣΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ

Δημιουργός ονείρων  Ζω μέσα σ' ένα κόσμο πνευμάτων κι ονείρων μπερδεύω τους κόσμους, ποτέ είμαι  σ' ...