Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ



Δημιουργός ονείρων 

Ζω μέσα σ' ένα κόσμο
πνευμάτων κι ονείρων
μπερδεύω τους κόσμους,
ποτέ είμαι 
σ' έναν πότε σ' άλλον 
και συνέχεια ξυπνάω 
από ένα όνειρο 
που δεν θέλω να αποχωριστώ.

Από έναν άλλο κόσμο,
άλλο τρόπο σκέψης,
άλλη αγάπη, άλλη ελπίδα,
άλλη ζωή. 
Θυμώνω, θυμώνω πολύ
που χάνομαι ανάμεσα 
σε τόσους κόσμους,
που γυρίζω τόσα όνειρα 
πότε έχω φτερά αγγέλου,
πότε είμαι ιππότης ή ξωτικό,
πότε άνθρωπος 
και πότε χάνομαι μέσα 
σε κάτι περάσματα στον ουρανό. 
Παράξενο που τα ξεχνάω
μόλις ανοίξω τα μάτια!!!
Σαν μαγικό χαλί το κορμί μου 
με ταξιδεύει
σε κάθε κλείσιμο των ματιών
ακόμη όταν και τα όνειρα 
δεν υπάρχουν,
υπάρχω εγώ ...

ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ

Δημιουργός ονείρων  Ζω μέσα σ' ένα κόσμο πνευμάτων κι ονείρων μπερδεύω τους κόσμους, ποτέ είμαι  σ' ...