Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

ΧΙΟΝΟΝΕΡΑΪΔΑ



Χιονονεράϊδα
22/12/2015

Να χτυπήσω χιλιάδες 
αστέρια στον ουρανό 
για να μ' ακούσεις, 
να γεμίσω χρυσές καμπάνες
 ψηλά μέσα στην νυχτιά
για να σου στέλνουν 
ήχους μαγικούς,  
Χριστουγεννιάτικους ψαλμούς.
Έτσι θέλω να σου πω 
πόσο πολύ σ' αγαπώ
να γεμίσω με χιόνια απαλά
 να στροβιλίζονται σιωπηλά
καθώς θα μ' ακούς, 
να 'ναι όλα γιορτινά 
και μια μεγάλη αγκαλιά 
μες απ' ασπασμούς. 
Έτσι ντυμένη γιορτινά 
 να σε πετάω
στων Χριστουγέννων 
τις γιορτές
να σ' αγαπάω.
Εσύ μονάχα να μου λες 
 πόσο λάμπεις
κι ότι θες να μην μιλάω.  
Στα μάτια σου βλέπω 
τα γιορτινά όταν με κοιτάζεις 
μικρούς αγγέλους και θεούς 
να διατάζεις
και με την σκέψη σου 
 να λες ότι είναι όλα μαγικά. 
Το χέρι μου ν' αγγίζεις, με χαρά 
και σ' αυλές και σε κλαδιά
 ανάμεσα να τρέχεις
μες στα χιόνια και στις φωλιές 
σ' άσπρα δέντρα 
εκεί να ψάχνεις. 
Μια φωλιά για μας τους δυο
μες της μαγικής στιγμής 
τον σκοπό 
να  βρεις θεά μου
χιονονεράϊδα μαγική 
γεννημένη σ' άλλο κόσμο 
άλλη ζωή θυσία κοντά μου, 
στην αγκαλιά μου...

ΠΟΙΗΤΗΣ  ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ

Δημιουργός ονείρων  Ζω μέσα σ' ένα κόσμο πνευμάτων κι ονείρων μπερδεύω τους κόσμους, ποτέ είμαι  σ' ...